نحوه استراد مبلغ واریزی :

همانطور که میدانید آجیل و خشکبار باید در شرایط بهداشتی نگهداری و بسته بندی شوند، به همین دلیل اگر سفارش به دست مشتری برسد و اقدام به بازنمودن پلمپ بسته بندی نماید دیگر قادر به مرجوع نمودن محصول نیست. چون محصولی که از بسته بندی خارج شده، شاید در شرایط مناسبی قرار نگرفته و اگر مرجوع شود مشتری بعدی که اقدام به خرید می نمایید از لحاظ سلامت محصول دیگر مطمئن نیست.

برای انصراف از خرید باید قبل از ارسال سفارش با ما تماس گرفته و این موضوع را به کارشناسان ما گفته تا هزینه واریزی را برایتان عودت دهند. ضمنا اگر محصول به دست مشتری برسد و پلمپ بسته بندی را باز نکند، تا 24 ساعت بعد از رسیدن محصول باید با ما تماس گرفته و کارشناسان اَلوخشکبار را از موضوع مرجوع نمودن مطلع کند. بدیهیست که دانستن کد سفارش الزمایست.

در این حالت خریدار محصول را با پست یا پیک به دست ما رساند و در صورت پلمپ بسته بندی و سلامت محصول، کارشناسان با شما تماس گرفته و هزینه را عودت میدهند.

  • بدیهیست هزینه ارسال محصول جهت مرجوع نمودن آن، بر عهده مشتریست.

روش های ارسال :

در روزهای عادی، سفارش‌ طبق رویه‌های زیر ارسال می‌شود. در شرایط ویژه مانند جشنواره‌ها یا روزهای شلوغ و پرازدحام مانند اسفند ماه، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت است و امکان دارد، طبق رویه‌های زیر صورت نگیرد.

اَلوخشکبار با شرایط ارسال سریع‌ و پرداخت در محل در شهر تهران، لذت خریدی متفاوت را برای شما فراهم کرده است. در حال حاضر طرح تحویل اکسپرس درتهران فعال شده است، اما به زودی شهرهای دیگر را هم پوشش می‌دهد.

تهران:

سفارش‌ها در شهر تهران حدکثر ظرف 48 ساعت تحویل داده خواهد شد. همچنین امکان تحویل سفارش در همه روزهای هفته وجود دارد و سفارش‌‌‌‌های با ارزش بیش از هشتصد هزار تومان در تمام شهر های ایران رایگان ارسال می‌شوند.

سایر شهرستانها

تحویل سفارش‌هایی که تا ساعت 10 روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه ثبت شوند، همان روز به اداره پست بوده و سفارشاتی که بعد از ساعت 10 و یا روزهای پنج‌شنبه، جمعه و تعطیلات رسمی ثبت شوند، در اولین روز کاری بعد پردازش و تحویل اداره پست خواهد شد. که سفارشات 2 تا 5 روز کاری بعد به دست مشتریان میرسد.

نکات:

– در رابطه با سرویس تحویل اکسپرس فروشگاه اینترنتی اَلوخشکبار، با وجود اینکه تابحال ماموران توزیع سفارش با هدف تسهیل فرایند خرید و همراهی بیش‌تر با مشتریان، تعداد زیادی ازسفارش‌ها را درب واحد تحویل می‌دادند، از این به بعد محل تحویل سفارش به درب اصلی ساختمان (منتهی به خیابان) تغییر خواهد کرد. دلیل اتخاذ این تصمیم به دریافت شکایات متعدد از مدیران ساختمان‌ها، برخی محدودیت‌های موجود و اجتناب از مواردی که ورود به ساختمان‌ها می‌تواند ایجاد کند، مربوط می‌شود. از جمله‌ی این موارد می‌توان به قوانین محدوده‌های شخصی و خصوصی، فضاهای مشترک آپارتمان‌ها و ورود به برخی مجتمع‌های مسکونی، اماکن تجاری، فرهنگی یا دولتی، اشاره کرد.

-تحویل رایگان فقط شامل سفارش‌‌‌‌هایی با ارزش بیش از هشتصد هزار تومان و در تمام شهر های ایران می‌شود. هزینه ارسال سفارش‌های زیر هشتصد هزار تومان برای همه نقاط  35000 تومان ثابت است.

– اگرمبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، صاحب پروفایل یا شخص دیگری که صاحب پروفایل نام، آدرس و تلفن وی را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کرده است، هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی همراه داشته باشد.

– – لازم است تطابق تعداد اقلام سفارش با فاکتور، در حضور همکاران تحویل سفارش کنترل شود.

– برای سرعت و سهولت رسیدگی به درخواست‌ مشتریان در زمینه آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی کالا، اکیداً توصیه می‌شود سلامت فیزیکی و ظاهری کالاهای دریافتی درحضور همکاران تحویل سفارش چک شود و در صورت وجود مشکل یا ایراد از تحویل گرفتن آن خودداری کند. بدیهی است که تحویل گرفتن کالا توسط مشتری به منزله تایید سلامت فیزیکی آن خواهد بود.

– پست پیشتاز برای سفارش‌های خارج از تهران در نظر گرفته شده است. پس از پردازش سفارش وتحویل به پست، زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی بنا به محدوده جغرافیایی و مقصدسفارش بین 2 تا 5 روز کاری است.

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید:

http://tracking.post.ir

ساعات پاسخگویی :

شنبه تا چهارشنبه : از ساعت 10 الی 22

پنجشنبه : از ساعت 9 الی 14